i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Isnin, 1 Oktober 2012

Saya Norazrinah Amir ! ini kisah sya ~

assalamualaikum w.b.t
seperti biasa how are you ? i'm fine ~ ngeee
ermm..hari ni nak citer sikit pasal diri saya la ~ k
mari kita mula kan ^^
Nama saya Norazrinah Binti Amir Hamzah
sekarang saya berumur 17  tahun
saya lahir pada 23 feb. 1995
dan d'lahirkan d' Hospital Besar Sandakan,Sabah .
kini saya menetap d'Selangor ~




sewaktu saya berpindah ke selangor nie ..umur saya 9 tahun ..so,darjah tiga la kan ..huuu lama da kat sini ^^ masa kat sabah saya bersekolah d S.K BANDAR 2  ..ahahha
terlalu byk memori bersama2 rakan kat situ ..
then masa saya kat sini saya bersekolah d S.K TAMAN DESA 2.
ahaha ..gile la kat skola nie ..byk kenangan pahit manis -.-"
saya la paling nakal *buahahaha
ingat lagi masa darjah 6 student UPSR ~
memang teruk ..pengaruh rakan sebaya ishh2 biar la jdi secret ~
nakal gileeeeeeee ~
walaubagaimana pun ..UPSR saya still okey =) xmerosot ,membaik adalah ~
ahaha ..then masa skola menengah ~ d'SMK TAMAN DESA 2
pemikiran saya terbuka sedikit ..entah jdi budak ayu ^^ dan matang -.-
ahaha ..seriously ,i'm a good girl dah masuk skola menegah ahaha *poyo
ada ramai rakan2 dan ada bbff untongla kan ~
sya jenis yg cepat mesra ..kalau org tu mesra dgn sya la
klau x sudahhh ~ pi main jauh2 ahaha



ahahaha ni la rakan2 yg sya selalu rapat ..always contact ..ape masalah kami saling tolong menolog ~ lalalalala ..
okeyy so,tahun nie saya student SPM ..PMR da lepas ~
huhuhuhu ,,insyahAllah ..I'll try my best
then dlm family saya ..
saya mempunyai kedua ibu bpa yg prihatin dan penyayang
xpernah memaksa dan selalu support saya ! dan sentiasa mengajar saya agar lebih bersyukur dgn apa yg ada ..i love my parents !
Amir Hamzah & Azmaliah Aziz

 ahhh ~ ni my lovely dad ! ahaha sayang sgt2 kat org hensem nie ^^ ayah saya selalu sokong ape je ,walaupun benda tu kadang2 pelik sokong juga -.- ahaha ..ayah saya suka tgk bile saya happy ..begitu juga saya ! and saya juga adalah tukang urut ahaha ..xde la ,,klau ayah saya lepas balik keje ,,saya selalu urut dye ~ then buatkan minuman utk dye ,,klau my mom bz saya juga yg menghidangkan makanan utk dye ~ tu la guna anak dara ..ahahaha

yesss ! ni mak kesayang dan d'sayang --" fhm ke tak ?
ahaha
mak saya yg cute ni la selalu membebel ~ ahaha biasala mulut perempuan ..ahaha
but saya okey je ..utk kebaikan
mak sya seorang yg tegas ~ huhuhu tpii ,,sporting punyerrr ~
ape2 masalah ,saya selalu kongsi bersama ibu tercinta nie ..
klau time masak ..kadang sruh saya masak sume -.- "
ahahaha ..umur saya darjah da kena ajar memasak ..see ! semua tu xsia2
yg banyak membantu la nenek kesayang dan ibu tercinta nie utk saya pandai berdikari ~
anahaha ...selain saya juga ada adik-beradik yang banyak dan gile2
ahaha ..selalu buat org kering gusi ..
selalu buat org marah ..selalu buat org lupa kan stresss ahaha
NORHARIJAH

MOHD ISKANDAR

bersama akak NORAZMIRAH AMIR

dri kanan MOHD ZUKARNAIN 
.

Mohd Firdaus Amir

kembar saya ahaha

dri Kiri - Nurafiezah Amir "sehati sejiwa"

cool daddy ~
ni la keluarga yg saya sayang ~
thennn ...now ,my boyfriend ! awchh ^^
ahahah ..saya seorang yg xsuka perkara yg sembunyi2 nie ..
so,birala saya membuat pengakuan ..saya amat mencintai Mohd Ridzwan Bin Thaha  ! selamanya ~~insyahallah ..
pertama kali ,kenal dgn dye nie ..diri saya da mengata kan "dye lelaki baik "
mmg betul ..saya bangga ada dye ..ahaha
sesungguh sya saya menyintai nya kerana allah ..dan semua nya kerana allah .
dye nie seorang lelaki yg pertama mencuri hati dan membuat kan saya terjatuh
ahahaha jatuh cinta leee ~ sebelum2 ni la kan ..seriously , saya xde rasa ape pun yg sgt wow ! dgn lelaki laen ..ahaha acehhh statement ..ahaha but serious ! k
dye selalu buat saya ketawa , happy la kan ^^
always make me smile ..kelaka ,penyayang.. u ar my everthing ! ^^
bertanggungjawab ~ lalalala ^^ whatever it's i love him so muchh ~




saya ingat pertemuan cinta pertama kita ,
semuanya adalah memori indah dan ingatan sya,
awak adalah kekasih yg teristimewa dan
saya adalah girls yg paling bertuah d'dunia ini ,
tiada siapa dpt mengantikan insan seperti awak ,
thanks love ~.awak hebat kerana sanggup setia dgn saya ,
saya sayang awak selamanya .
hehehe
so,beralih kepada biodata tdi
ahaha hobi yg paling gemar sya buat ialah
drawing ,read magazine,listening music and online ahaha
then makan paling saya suka iala nasi goreng cina & tat telur
minuman ape je 2 semua suka yg penting xpelik -.-"
warna kegemaran saya BIRU,PUTIH,HITAM ~ yay !!
Bunga ? semua tahu saya suka LIly putih ~
then saya suka kejutan ~
ahaha
saya suka benda2 yg buat saya ketawa ! muahahaha


huhuhu ! now ! benda2 yg sya xsuka !
-makana yg terlalu pedas dan pedas ahaha fhm kan ? saya xboleh tahan
-minuman dan makanan yg pelik dan buat sya pening -.-
-saya xsuka PINK ! tlg la jgn tunjuk pink kat saya arghhhh !
-semestinya benda d'dunia yg hidup ,,yg sya geli la amat LIPAS dan Cicak
dan serangga yg terbang2 dan besar erkkk
-saya xkuat semangat tgk citer hantu yg seram -.- terutama pocong -.-
harap maklum ~
- saya tak suka org tipu sya !
-saya tak suka org tengking sya sesuka hati
-saya mudah menangis dan sedih klau tak tahan
-sya xsuka org cari masalah dgn sya
-saya xsuka org yg cakap buruk tentang saya
-saya tak suka org kedekut ilmu
-saya xsuka org marah xtentu pasal
-saya xsuka org terlalu serius ~ yela serius memanjang sape suka ?
-sya xsuka tgk perempuan geik terlalu la over -.- gi bla !
-sya xsuka pkai gelang kaki
-saya xsuka strawbery !
-saya xboleh mkn ikan kerapu -.-
-saya ada penyakit lelah ~
-sya xsuka org pengotor ~harap maklum ..

ahahaha ..panjang nyerrr ~ kla sampai d'sini sahaja "tentang saya"
terima kasih membaca *klau ada la yg baca -.-
hahaha



bubye ~ assalamualaikum .











Tiada ulasan:

Catat Ulasan