i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Ahad, 24 Ogos 2014

Teacher Tadika Comelku

Teacher rina : 

yupp, sekarang diri berada dalam dilema,
pasal tu, nanti kite cerita ~ 
sekarang just nak share,
pengalaman kali ke dua jadi teacher tadika.
hahaha teacher tadika je pun ~
tpi,




Alhamdulillah ~ 
mmg suka nak jadi teacher, nak buat mcm mana kan? 
actually, bangga sikit la terus jadi guru kelas utk kelas enam tahu kan ^^ 
hehhehehe 
so, pengetua bgi pegang kelas 6 ants
MasyaAllah,
kemain nakal nye bdk nie,
tpi, alhamdulillah ~ 
senang kacang je nak control ..dgr ckp diorang nie ^^
caranye senang je hihihi 
adelah ~ rahsia.
kesah plk? 

Maiii sini nak bgi kenal sorang2 anak2 saya nie,

Adawiyah, walaupun camnie, dia baik heeee ^^  

Irdina - pendiam, pintar dan cantik

Nurin - lembut . 

Aneesa - sangat pandai 

Aqil - dengar cakap teacher rina 

Ben- tulisan cantik dan kemas

Ariff - comel dan pandai

syabil - nakal tpi pandai

Irys - budak baik

so, mereka la anak2 saya.
yang pintar lagi pandai,
bila dalam kelas
mesti dengar cakap teacher rina^^
klau tak .. hihihi

adelah tu kan ~
semoga bila diorang besar jadi anak baik, soleha dan berjaya
insyahAllah..

dalam masa yang sama juga, diri mmg dalam dilema.
memandangkan saya masih student,
saya masih duduk dekat hostel, 
itu yg membuatkan saya lagi la mcm2 terfikir.

pertama, klau saya pindah. saya akan berhenti dari terus mengajar budak2 nie lagi.
Kedua, saya syg nak tinggalkan tadika nie. 
Ketiga, sedih sbb tak jadi teacher da lagi 

T.T 
yes, sedih yg teramat ~ 
so, no matter la, 
ape yg akan jadi nanti ..
teacher rina sentiasa doakan kamu semua berjaya dunia dan akhirat.
semoga ilmu yg teacher smpaikan bermanfaat :) 

Amin.

Teacher Rina.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan