i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Rabu, 7 Mei 2014

Teddy Bear !

Assalamualaikum w.b.t
oh yeahh ! settle study, sebab esk ada quiz .. a'ah aku ade quiz je baru study -.- *bguss ank Amir, bini ridzwan nie ..weeekkk haha
okay2 ,.. jadi ..sekarang nak share satu benda japp ..
tgk bawa tu japp pleasee *jgn jelessssssssssssssssssss ~



okayy ..nak citer nie
02052014 
malam tu tgh tunggu kesayangan dtg amik ..then dia, smpai naik la kereta tgk muka dia yg ensem tu ~
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ...then, syg2 okaybaii ...
haha okay, btw knp masuk dlm kereta masa tu aku tak nmpk ?!!!!! padahal benda tu besar gedabak ?!
then, dlm masa tu syg kite nie kata la ..suh tgk belakang ade kawan awak kann ~
okayy fineee ! terkejuttt xtau nak kata ape hahahaha
sukanyeeeeee kiteeeeeeeeee!!! dalam hati mcm bunga api ^^
sayang awak byk la ! nahh muuuaahhh :* sikit
seriously, besar la haha
bayangkan, katil aku tu dia yg conquer -.- mcm mana aku nak tido ? haha kesahh peluk la ~
eee gerammm ..
then,kerja aku bgi org jeles hahaha ~
smpai masa tu aku sent gamba kat adik aku ..
dia tak puas hati ,,katanya dia pun ade ..nahhhh

okay2 ..comel ~ bole la fieza haha
then TEDDY BEAR juga la jadi isu buat mak abah aku nie ~
nak jeles plk abah aku ..then bukan nak sokong anak sendiri -.-
sume dia dia dia dia ... dia baik la ..ape la ..okayy aku jeles ~
tak adil ..klau tahu xnak cerita ..puji lebihhh weeekkkkkk
hahahaha okay2


then,sayang kita bawa pegi Icity shah alam ..
tambah seronok beronokk la ^^
rasa nak ambil je sume lampu2 tu letak kat rumahh ~
nasibbbb ...
da kata da kat dia,
nanti kat rumah kite nak ade lampu mcm tu ! nak juga lalalalala ~
bil elektrik utk lampu tu  biar I bayar okay heeee ^^ *byk la kau -.-
jalan kat sana ...masuk tmpt tu ..ape name tmpt tu ..entah la aku lupa -.-"
maklum la first time kan ~
time masuk kat sini , 'AKU TAKNAK AMBIL GAMBAR '
yeyeye aku ambil gamba juga haha sbb dia paksa -.- okbaii ~
then ambil la gamba ..aku tak tahu la nak malu ke nak gelak ke bila dia posing mcm tu haha
eyhh org suka tgk dia tau  hahaha dia kan mmg mcm tu ..takbole buat ape da ~ aku fhm ........*krik2

apekah ?????????


cantik

cun


apekah ????

apekahhh ????
hahaha sayang sayang ~
alahaiii sayangg ~
apekah? apekah ? apekah ? 
tak tau la dia nak smpaikan mesej ape hahaha 
kelakar la dia nie ^^
sayang hubby ! 


okay then sini, aku tahu ape name dia RED CARPET  ..okay maybe -.- 
upset, bile gegirl kaunter tu tanya kat dia "aku umur berape?" T.T 
apenie?????!!! spoil la -.- malas la nak citerrr ..kbaii 
perhati jee sayangg aku niee kan .. 
klau patung tu hidup..akuu xtau dia akan kata ape ..
bile tgk kesayangan aku sebegini haha
aku rasa happy plk ~ suka hati dia je haha 







 
time nie tak adil, paksa aku amik gamba dgn si gemuk nie -.- lepas tu suruh dia xnak plkkk ngehhhh...






apekah??

                                       
                                                 
                                                   



                                                     

                                         
macam2 la dia nie hahahaha ^^
gud job la sygg ..ade juga org gelak kat situ tgk dia 
hahaha 
before, nak pergi dari situuuuu ..
naik nie tau Ferris wheel ~ 
sumpah! lepas nie xnak naik benda tu lagi -.-"
nak mati aku rasa ~ 
nakal betul dia, gi goyang2 benda tu ..klau tercabut then jatuhh *choyy mulut aku nie ...
takuutt makkk -.-" tau tak gayat ?! takut takut takut takut !
da la , aku yg kena naik dlu -.- 
takadil betul -.- dia kalah ..dia la naik dlu .. ngehhh 
tpi ....

ape2 pun ..
Thank you so muchh sayang ^^
cuz hari tu mmg syg buat rina betul2 happy ^^
terima kasih sebab luangkan byk masa dgn saya
terima kasih sebab selalu ada utk saya
terima kasih sebab korbankan duit awak semata2 utk saya ...
terima kasih yg tak terhingga ....
terima kasih utk teddy bear besar tu juga ! ^^ "sweet la dia nie" ehem2 tgk la laki sape kan ~
baik betul laki aku nie ~
okbaii ,
aku nak tido ..esk quiz ~
LOVE YOU MORE Mohammad Ridzwan Bin Thaha ~ muuuuaaaahhhh :*
selamat bekerja ~














2 ulasan:

  1. amboii. dating sakan. untunglah dapat teddy bear besah gajah. hahahaha. weyy visit my new blog. http://jimbetjimbajimbo.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. ngekkk asal jimbetjimbajimbo hahaha xde name lain ke kau haha

    BalasPadam