i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Khamis, 3 Julai 2014

Pehal nie kbaii

Kekadang bile baik ..senang2 kena pijak mcm tu je ..
kenapa ? Kekadang kena paksa diri utk jaga hati org ..
oh xpe la biar la hati sendiri yg sakit ...
sekurang2 nya bile tgk kamu semua senyum dan masih bergembira dengan diri ini
akan padam la, sakit ini.




Diam,
sebab  tak nak perasaan benci kekal ..
bile benci,
selama nya akan benci.
lebih baik diam.
diam sampai kau akan sedar sendiri .. mengapa?
diam bukan tanda aku putus asa ..
diam tanda aku berharap.



sedikit pun usaha ku,
tolong hargai ..
jgn buat aku rasa sia sia
dengan usaha aku sendiri ..
cukup sekadar senyum dan terima kasih
sudah buat aku senyum sepanjang hari ,,,




kau lihat aku sendirian ...
kau rasa apa?
kau tak pernah rasa ..
sebab kau tak pernah lihat aku sendirian lagi ..
bila aku sendiri .. aku sunyi, aku takut, aku sedih dan..
aku fikir yg lain2
apa mereka sedang buat ?
dimana mereka sekarang ?
walaupun,
diri aku sendirian
tpi fikiran aku masih ada kamu semua.
jangan mudah memikirkan aku di sini
sedang bergembira ..
sedang baik2 sahaja ..

kerana kamu semua tidak akan pernah tahu apa aku rasa dan apa aku buat kan -.-"
kbaiii ~

p/s :  kepada "wanita itu" ~ sekian.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan