i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Selasa, 26 Ogos 2014

Melting kbaii

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii k stop ~

hmmmmm, kite rindu dia T.T
entah mana da dia pegi -.-
so, mcm biasa aku pun usha2 fb dia la kan ~
da name rindu,
nak beratus kali la juga aku usha ~
rindu katakan,
tak bosan plk la kan ~
klau tgk fb dia je mesti tersenyum "comel" ahh kau ade?  haha ~
tgk profile picture dgn cover photo dia tu !! alaaaaa asal comel sgt??!!
suka tgk ^^
sweet sgt!!!! ^^
mcm fb perempuan da aku tgk ~  haha but i like it !
yela da mcm fb perempuan sape tak suka hahahahaha gurau je la ^^


hehe comelkan?
then, aku pun scroll punya scroll ~
alaaaaaaa
alaaaaaa
alaaaaaa
alaaaaaa
knp comel lagi nie?!!!
knp ensem sgt nie?!!
eeeee geram2 je aku tgk kan ~
melting okay -.-
ahhh sbb tgk dia pkai baju nie ? ala ala FROZEN !!!
ade bling2 ^^ hahaha comel je, ensem je ~ alahaiii
suka sgt tgk baju dia ~ tpi lagi suka tgk dia hehehe..



Gambar dkt baju tu " team Liverpool nyee "
dia kan peminat tegar ~
and baju nie juga mak dia belikan ^^
pandai kan mak dia pilih ^^
comel la!!
lagi2 dia senyum camtu ahaha melting oii melting haha kbaii ~

sayang ensem saya nie ! ~ moahxxx
miss you laling ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan