i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Rabu, 19 November 2014

Congratulation wahai adik2 kesayangan !

Assalamualaikum,
hari nie mmg letih sgt , sebab busy uruskan dua org adik pompuan kesayangan aku nie ..
pukul 5 da bgun da uruskan adik aku yg bongsu nie ..
gosok baju dia , mandikan dia ,pakaikan dia baju kemas2 cantik2 ala maklum la nak ambil sijil kecermelangan kena la kemas2 kan hehehe sarapan tu mak buat hahaha bgi senang keje mak ye ~ kbaii
terharu juga dgr dia dpt anugerah kecemerlangan ^^ kite jadi excited nak uruskan dia .. tahniah nurin syg !







nak cerita la sikit kan ,
mula2 mmg xnak ikut ..sbb dia sekola nie dekat sekolah rendah  lama dlu la huhuhu
uisshhh byk kenangan kat situ ..
jadi gengster kat situ ..mmg takut la nak dtg semula hadap cikgu yg lelama hahaha
xpe la demi adik ~ ku relakan jiwa kbaii
then da smpai sana , agak terkejut la juga rupa2nya agak la byk cikgu2 yg dlu pernah ajar aku still lgi mengajar kat situ ..yg xleh terima.. ingat da besar nie lupa la kan muka nie..ingat da tak cam cikgu2 kat situ ..rupanya cam juga heh ~
paling sedih kena tegur salah sorang cikgu yg aku pernah "lepak dlm bilik dia" cikgu kaunseling ~
wah kemain cikgu .."ehhh senior sekola nie dtg ! ya Allah da besar da azrinah.. nakal mcm dlu lagi tak nie " alahaiii la ~ depan mak aku dia kata gitu ..mak aku da pandang laen da .. aku cover line " ehhh cikgu, *sambil peluk* cikgu sihat ? lama nya cikgu mengajar kat sini" then alhamdulillah dia tak tanya dan tak ckp pasal kenangan pahit tu kbaiii cam aku plk ketua dia choiii ~
lepas tu terserempak plk dgn ustaz yg aku selalu ponteng kelas dia hahahaha !
cam2 tu juga dia cuma berisi sikit pun ingat aku juga .. "eh anak murid ustaz nie kan ! kamu azrinah kan yg selalu ponteng kelas ustaz tu hahaha jgn buat2 lupa ustaz ingat lagi .. belajar mana sekarang? " alahaii dlm hati tuhan je tahu .. mak aku terus bersuara "dia pernah ponteng kelas ustaz?" nasib ustaz tlg cover " hahaha xde la puan..saya saja , sbb saya kenal lgi anak murid saya hahaha " then aku berasa lega .. aku nak dtg sekola tu nak happy celebrate adik aku nyerr anugerah kecemerlangan ..jadi gini plk ..serba ketakutan aku dibuatnya .. tu belum lgi jumpa ustazah yg pernah aku kantoii tu .. selapas dari jumpa ustaz tu agak la aku berhati2 ..mcm la dorang bole kenal muka aku yg da comel nie yg tak cam dlu hehehe kbaii ..
gengster muka mana nak comel kan hahaha
aippp tpi ade cikgu puji tau ! kbaii
penolong kanan yg puji ! tpi pujian dia tu pedas juga ...dia kenal aku pun sbb mak aku.. mula sembang dgn mak aku lepas tu " nie norazrinah amir yg pelajar terbaik bahasa melayu tu kan , da besar comel da ..dlu kemain comot ya azrinah hahaha " dan aku hanya mampu gelak tak tahu nak kata apa da kbaii -.- !


boleh tahan ramai dia la cikgu kenal kan huhuhu
popular juga aku kan kbaii
okay lepas settle kan si kecik nie , balik2 je dari sekolah siap2 lagi 
sebab nak settle si alang nie plk ...
alhamdulillah la,
time birthday dia, dia dpt khabar baik yg dia dpt tawaran dkt uitm sabah ..
tahniah fiezah syg !
agak la dlm kul 6 hingga 7 malam  camtu la baru habis settle kan dia..
kena settle semua plk tu hari nie ..
sbb pagi subuh nie dia da bertolak da dri KL ke SANDAKAN SABAH .
malam tadi, tlg dia kemas brg dia ..
harap semua lengkap la ye dikk
gudluck dekat sana !
belajar elok2 ..
and kesayangan xde khbar plk malam nie huhuhu sedih la xdgr suara dia ..
risau , tak tahu demam dia da kurang ke belum huhuhu
rina sentiasa doa kat sini ..cepat sembuh huhu
i miss him so muchh T.T
even membusykan diri still juga teringatkan dia huhuhu
rina minta maaf sekali lgi sbb xde dkt sisi syg skrg nie huhuhu
rasa bersalah sgtt ..
dan utk alang, semoga selamat smpai kedestinasi yg dituju !
selamat pergi dan pulang ~
utk nurin , teruskan usaha jadi bdk cemerlang okay !
Angah sayang korang kbaii
nak upload gamba lgi tpi line cam ape ! susah guna hp nyer line lembab -.- b.band pun sama
alhamdulillah b.band da rosak kbaii ! *sakit hati mak*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan