i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Selasa, 18 November 2014

Owner Life

ingat  masa kecik2, hidup senang je.. banyak je syg kita even perangai mcm ape .. even kena benci still juga kena syg .. nak buat ape pun suka hati je .. hu haaa hu haaa sana sini mana org kesah.. nangis sana sini pun tak malu sebb nak mengharapkan org pujuk.. nak tu ini pun ..kejap je dpt ..
bole makan puas2 tak kesah jadi gemuk ke tak .. kawan pun ramai ..lantak la nak kawan dgn lelaki ke pompuan semua sbb da rasa cam sama jantina je .. kecik2 dlu hidup bahagia je takyah nak fikir pasal masalah org.... happy je memanjang mcm org gila pun ade .. sekarang dan besar ... kena la pnadai fikir sendiri ..berdikari sendir.. settle masalah sendiri ..mana ada da nak suruh org settle masalah kite kan ..
sekarang nak makan pun kena masak sendiri.. yg anak dara tak reti masak da lebih baik takyah kawen membujang sampai ketua org laki mana nak bini yg tak reti masak ..klau ade pun mula2 je la nak lepas tu da lama naik bosan mula la membebel yg kita tak reti masak. mengadap mak mentua lagi kena ! rasa cam takde hidung malu tahap nak mamphuii nanti ~ pompuan klau da duduk rumah goyang kaki saja ,, baik tak yah jadi pompuan .... duk membuncit cam lelaki hahaha kbaii .. membebel plk aku kan ..da lari topik da ~ choiii
xde la mmg mengaku la dlu masa kecik2 hahaha mana tahu nak buat semua benda ..mula darjah 3 i think so .. da kena pandai kemas rumah ..tlg mak masak ..even tlg cam cam tu ..alhamdulillah.. smpai skrg semua tu membantu jadi perempuan la juga aku kan .. even masak tak se terer mak aku huhuhuhu.. bila besar pun semua kena buat sendiri .. menangis la klau nak suruh org tlg buat kan ..menangis sbb kena kutuk T.T
xsedihh gitu .. bila da besar banyak benda kena jaga .. kena sopan santun .. kena beradab..kena jadi tu jadi nie.. tak kan nak jadi cam perangai budak2 plk kan ..hmmm tak sedap mata memandang cheewahhh ~
nenek aku selalu tegur, bila aku jadi cam gila2 ..kekadang kena cubit ..sakit dia adoiii T.T aku je bole rasa kbaii ..mcm aku kata dlu time aku kecik2 aku suka nangis sesuka hati aku .. depan mak aku depan semua org aku main nangis je ..sekarang nak nangis depan org pun aku segan..kekadang aku tahan nangis lepas tu masuk bilik duk sorang peluk bantal then nangis~ hahaha nangis la sepuas2 hati then muka pun da jadi pau
yela nangis deoan org kang ..kata plk aku drama cehhhh ~
aku jenis bila aku tak dpt tahan geram aku nangis la and klau org sakit kan hati aku ..mmg nangis la ~

kekadang aku mmg benci org tu ..tpi bila depan dia aku xnak tunjuk ..kang dia lagi benci aku plk kan ..
bila aku sayang ..memmg aku syg sgtt .. kira org aku syg tu mcm benda paling paling paling palingggggggggg la berharga buat aku huhuhuhu ...
mcm2 dugaan yg dtg bila semakin dewasa nie ...
semua yg kau tahu .. tak pernah cuba .. hahahaha ...
kehidupan aku nie cam cam tu
nmpk je aku tak de ape2
dlm yg hati nie mana tahu sakit dia suka dia aku je tahu ..
bila sakit tu mmg sakit sgttt .. kekadang rasa mcm nak hilang ingatan ..xnak kenal dgn sape2 pun tahu buat aku sakit hati..
dlu masa kecik2 ,
hidup aku mmg menyedih kan ..
ade kawan jenis buli aku .. ape jenis kawan camtu .. tpi aku still gak kawan dorang
bila da besar benci plk aku dgn dorang hahaha
hidup aku mcm penuh drama ..
sesuka hati aku
kekadang aku kawan dgn halimun hahaha tipu je ~ ntah ape2 la
yess mmg camtu la aku dlu ...sunyi memanjang ..
mmg org akan ingat yg aku nie mmg mcm xpernah sorang2 .. bahagia je kan
hakikatnya tak T.T aku da biasa sebenarnya sorang2.. org je mana nak tahu ~
aku gi mana2 semua kebetulan nak ade dgn aku .. klau tak mmg aku sorang la jawab nya ~
sampaikan aku pernah satu hri aku doa..harap sgt ade org yg paling sayang kan aku ..sentiasa ade utk aku
dan ia menjadi kenyataan ! oh yeahh !
sekarang tak sedih da..sbb da ade kesayangan yg sentiasa ade susah senang..
selalu dgr masalah , bebelan aku hahaha im happy with him ..
harap sgt la dia yg sentiasa ada utk aku cewahhhh ~

time belajar nie la ..nak usaha2 habis habisan nak bgi mak bapak bangga kan !
jadi usaha dia kemain lagi..stress nak mamphuiii
tu baru belajar .. belum lagi da kerja nanti
beribu2 masalah nak fikir ..byk benda nak fikir la ..
smpai sakit2 di buatnya ..
tu la..hidup nie kena positif ..klau asyik fikir negatif ..tak jalan hidup nie ..tak bahagia hidup nie ..
bersangka baikk ~
tu la tgh cuba skrg haha ..

sekarang   teruskan hidup nie .. semua Allah yg tentukan kite sbgai hamba mampu merancang ..
ape yg jadi da.. lepas kan da tunggu dgn ape yg akan berlaku di depan sana ..
kbaiii
banyak plk aku membebel ..
penat la taip -.-
baiii.
tak tahu la ade typo ke idokkk
malas la kbaii.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan