i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Selasa, 27 Januari 2015

tuesday

assalamualaikum w.b,t
okay la ..actually nak kongsi satu citer yg kali kedua saya kena hmmm ...
sedih tu mmg ade ...
ingat lgi masa kes pertama ...
yg mana saya mmg percaya kat sorang akak nie
mmg dri gaya pun nmpk cam murni je ...tpi hakikatnya tak jujur ...
masa tu pergi kat atm ..then sambil2 tu borak2 dgn akak tu ..
so, time tgh borak borak tu ..alahaii xtahan lakk...nak gi tandas..
tpi..beg saya ..saya minta tlg akak tu jaga kan..
sbb kite mmg percaya kat dia..
muka mmg 100% suci gila..cam org yg leh percaya .. tpi tak ..dia amek duit saya yg baru sya kluar kan dri atm .. sedih la kan..xpe la ..ade hikmah disebalik semua tu ..
saya cuma mampu doakan akak tu ..dpt sedar la ape yg dia da buat tu salah dan meyusahkan semua org ..
then
kes kedua nie plk ... lgi la saya mmg tak percaya ..benda cam nie boleh berlaku kat surau ..
masa tu saya kluar dri surau tanpa syak ape2 la kan.. sbb da tahu tmpt tu mmg selamat.
tpi tak tahu la ade manusia yg hati keras lakukan benda camtu ,,..saya mula perasaan bila nak balik naik ktm ..
masa tu hati saya mmg berat sgt nak balik...
da knp?
then..da turun kat kat bawah nak tunggu train ..
terdetik kat hati nie nak check beg ..
ahhhhhhhhhh! plk dahh ..
dompet hilang ?!
muka saya da macam ape da time tu ..




aduhhhhh...
fikirasn tu da serabut da nak fikir mcm mana ...
nie mmg gile ?!
nasib je nak naik ktm ade touchngo ..
saya salah satu cara nak minta tlg ..
saya terfikir la..nak minta tlg kat che abg kite nie ..


so tanpa byk fikir..terus lari pi kejar dia ..
tpi ....terlmbt da balik da dia ~
tgk je la dia pergi naik motor ...
hmmmmmm....
ape nak buat nie ..
redho makk nok ..







dlm ktm ..da try minta tlg kat kawan la sape la ..
hampehh sorang pun xleh tlg ...
tpi akhirnya ..
hero jugalah dtg tlg amek ^^
lega la sikit perasaan tu kan

alhamdulillah ~


terharu sgt dgn pertolongan che abg kite ni ^^
macehhhhhh agt2

hahahhahahaha ..
bahagia senyum smpai ke telinga











Tiada ulasan:

Catat Ulasan