i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Isnin, 20 April 2015

evil.

Semenjak sem lepas aku dtg kelas setiap hari mesti rasa mcm nak muntah, rasa menyampah , semak.
rasa xnak dtg pon ade. tpi ape kan daya.
hidup harus diteruskan.


dan jgn sangka la, klau org disekelilingi kite nie ade yg xsuka dgn kita.
ahh tu mmg aku nak ckp.
aku xtahu knp bole kenal perempuan nie dgn makcik dia.
hidup punah rana jadinya..
bgi aku normal la bila org dengki bila kite nie comel, baik hati, ramai org suka ehh terpuji diri sendiri plk..tpi yg xnormal bila dengki dia tu jadi luar biasa. ketuk kepala sekali pon xreti bahasa juga lahaii..
hari2 dtg kelas muka aku kena blur.
jadi org yg mcm xde masalah.
kekadang dtg kelas nmpk muka dia. arghh hidup knp mesti ade dia. tension mak.




kisahnya bermula,
bila ade satu mamat xhandsome yg xde rupa nie..minat la kat aku..
aku yg da ade abam handsome mmg xlah aku nak layan si mamat tu.
and kebetulan mamat tu si pompuan nie admire gile.
then si mamat tu mana nak layan dia.
biasalah lelaki, muka cam jln tar pun nak memilih gak okay,,
jgn sembarangan.
so, pompuan nie sakit hati la. jeles la.
start situ dia mula da. iri hati.



dia mula xpuas hati dgn aku sbb mamat jln tar tu agaknya.
seriously, buang masa aku layan semua nie..
so, aku ignore pompuan tu
then itu buat dia rasa lgi xpuas hati.
dia jumpa aku then dia mula tunjuk la hebat dia.
siap ugut2 aku.
serius kelakar. tlg la aku da ade okay..handsome dripada org yg kau admire tu.muka jalan tar juga la dia nak.



so, time tu aku..mmg sakit hati..
pehal lak minah nie.
dia mmg api2 kan aku.. lepas dia ugut mcm2..
aku rasa mcm dgr ugutan paling bodoh. serius!
main tlk2 bahu..main kasar plk dia dgn aku sekali aku balas balik.
kau xleh bangun kan? xleh kan?!! hhahaahahaha
ade hati nak lawan aku konon.

"aku xnak kau dkt dgn dia (mamat jln tar), aku nmpk siap kau."
aku : "hmm bodoh."
then lepas dia bising memekak dgn aku. dia nangis..luahkan perasaan semua kat aku.
okay, aku dgr. xpe dia perempuan juga.
"tlgla, jgn dkt dgn dia, aku suka dgn dia bla bla bla bla"

aku nie mmg xberapa kenal dgn mamat jalan tar tu..mmg tak la aku nak dkt2 dgn dia euuuuu xde masa aku..
tpi mamat nie asyik usha aku. vonggok kan da dpt.
so, aku cuba la pertahankan diri.
lari dari si mamat tu.


tpi pompuan gila tu still juga cari masalah.
da knp dgn dia nie.
smpaikan masa tu dia buat byk benda setan kat aku.
cissssssss!

klau aku xsama  kelas dgn dia wahhhhhh! punya bahagia hidup nie.
klau tak,
mula la memekik2 ..jerit nama aku
ala tahu la aku famous xyah sebut2 name org kuat2 heeeeeeeee





sbb perangai dia tu, menjejas kan markah aku dlm kelas
sbb dia kamcing dgn makcik dia.
makcik dia lecture.
pergh ini tidak adil tidak adil bagi ku...........

sedih...
dpt ancaman yg luar biasa....
satu kelas pon da tahu.
yg perempuan tu mmg xpuas hati dgn aku ..
xlarat mcm nie...
smpaikan masa tu btol2 xmampu nak hadap pompuan tu..
kepala batu gile.


yg paling sedih bila dia hilangkan assignment aku.
wehh markah aku kat situ.
aku tanya semua org..
aku da la panik sbb due date dia mmg time tu ken hantar..
aku da mcm org gila cari.



so, mula da merepek merapu ape semua.
then kawan aku tlg carikan..
dalam masa sama.
kawan kelas aku kata yg si pompuan tu yg ambil..
aku naik angin gila..then aku tak terfikir plk
yg si pompuan tu bole buat benda setan camtu..
ehh yela, baru sedar pompuan tu "pandai" siap la kau ~



lepas tu aku jumpa dia..
aku try slow talk dgn dia.
sungguh kurang ajar..
dia hancurkan assigment aku.
dia bole mengaku dgn muka yg bajet tak bersalah.
kwangajoo..
aku time tu mmg naik angin gile.
kawan semua suruh sabar
sabr amenda..assignment aku kott..akhir nya no excuse and aku dpt KOSONG.



time tu aku terpaksa redho..
bukan tu je dia buat..
dia cuba nak malukan aku.
smpai kan masa tu tgh dlm kelas nak cari gaduh dgn aku..
semua bdk tgk la kan..
malu sehh..
tpi ..kesian la kau pompuan hmm xde sape nak sokong kau.
ade makcik kau jela.


nasib baik kawan kelas,kenal and support aku..
org baik kan..mesti la org suka *ehh terpuji diri sendiri plk.

so, aku mana la tahan nak pendam sorang2 masalah aku nie..
aku cerita la kat abam ensem yg paling aku syg.*jgn nak muntah kbaii
so, dia mmg pendgr yg setia.


lepas dia dgr semua cerita aku tu,,
hahahahahah kemain dia marah..
yela,kesimpulan yg aku bole buat..
of coz la marah kacau awek dia kan...
untung kau ~



so, benda nie mmg tak settle2...
then bila sem tu da habis..mula sem baru..
aku dtg first day gi kelas,  xjumpa dia langsung..
so aku rasa happy
and aku rasa xde drama bodoh lgi lepas nie.
aku duk kelas feeling2 gitu.. rasa aman kan.


tpi..bila keesokkan keesokkan harinya..aku nmpk muka dia lgi !!
oh goddddd~
dia ke tu? pompuan tu hidup lgi..



.....................................
......................................
.....................................
so, drama bodoh tak habis2 lgi rupanya.


tension  tau.

harap sgt semoga kau dpt jln yg bahagia ye harimau bintang..
kbaii.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan