i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Selasa, 23 Jun 2015

Abah.

Ingat lagi waktu kecik2 dlu.
Abah selalu manjakan rina hingga skrg.
Sbb tu la rina xpernah haus dari kasih sayang seorg lelaki lebih2 lgi bergelar seorg "ayah".
Aku bukanlah anak pertama mahu pun ank bongsu.
Tpi aku, anak emas abah^^
Segala kemahuan aku dituruti.
Sbb tu la syg abah lebih.
Ingat lagi, bila rina merajuk.
Abah pasti dtg..peluk and pujuk aku.
Dan buat aku tersenyum semula.
Umur aku 3 tahun abah da ajar aku menulis dan melukis rumah&kereta haha.
Hinggalah aku masuk tadika,
Hampir setiap mlm abah teman dan ajar aku.
Skit pon abah tak pernah angkat tgn even kena cubit ke.tak pernah langsung.
Hinggalah aku meningkat dewasa nie..baru aku dpt rasa tgn yg besar sedang mengajar aku erti kehidupan. Itu pun aku bole kira berapa kali hahaha
Waktu kecik smpai la rina masuk alam persekolahan
Abah mesti tanya "buat ape kat sekolah hari ni"
Hampir setiap hari abah tanya, da aku gbira kongsi hari2 aku dgn abah.
Ingat lgi masa rina cerita dkt abh rina ade suka seseorg..abah dgr.dgn gembira
Sikit pon tak marah. Ingat lgi pesan abah "nanti da ade boyfriend, cari yg sayang rina seikhlasnya dan bole jaga rina, takde la abah risau" T.T
Sentiasa ingat abah T.T
Skrg rina semakin dewasa, abah cuba biarkan aku kenal dunia sebenar.
Abah sentiasa sokong keputusan rina.
Sbb tu rina sayang abah.
Thanks Abah ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan