i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Ahad, 24 Ogos 2014

Cinta Aku

assalamualaikum and hi :D
hmmmm,sejak akhir2 nie .. byk dengar pasal kawan gaduh dgn diorang punya boyfriend sampai nak putus bagai dan ade yg da putus. so, aku dengar nie takut juga la kan ..
hmmm,
nevermind la, klau dorang just nak share dorang punya problem but please ~ jgn bgi pengaruh negatif dekat aku la kan -.-"


dorang akan tanya aku,
so, how ur relationship dgn dia?
aku jawab, okay je^^ im happy with him..

then dorang akan tanya?
kau percaya kat dia ke? kau tak takut jadi mcm aku nie? jgn percaya sgtt takut kau nanti mengharap sgtt lepastu sakitt mcm aku ...
then i ask her ~
btw kenapa kau gaduh smpai mcm nie then smpai kau minta putus? padahal, kau da kenal dia da lama? mesti bersebab kan?
dia jawab mcm2 la dia buruk2 kan bf dia, dia salah2 kan bf dia ~ hmmmmm
kemudian, aku jawab soalan dia..
yupp, of cuz aku percaya .. klau aku xpernah nak percaya dia, bukan cinta namanya~ kau sayang, kau cinta, then kenapa ada rasa ragu dan saling mencurigakan? so, cuba percaya dia cuma cinta dan sayang dekat kau sorang .. mcm tu la aku.. aku percaya dia cinta dan sayang aku sorang ^^ hehe





then she ask me again~
kau pernah gaduh ?
aku ckp kat dia, ehh mesti la ade gaduh :) tapi gaduh tu, bgi aku matang sikit .. *aku gelak
cuz lepas aku gaduh aku akan rasa menyesal sgtt .. then fikir byk2 nie sume salah siapa?
xkesah mcm mana sekali pun kau ego.. kau mesti mengalah .. klau dua2 xnak mengalah ..
sampai bile nak jadi mcm tu kan?
yes, kekadang cuba fikir byk kali.. mmg salah sendiri.
mmg diri sendiri yg ego.
cam tipu je xpernah ego.
seriously, aku taknak sebab hal kecik bole jadi besar.
dan aku taknak sebab hal kecil, aku dgn dia xde ape2 da
aku sayang hubungan aku.
aku mmg nak jaga.
dia diam..




kawan aku kata, aku nmpk mcm biul, nmpk mcm budak2,
manja tpi, cara ckp mcm org matang dia gelakkan aku.
aku jawab
yes, aku mmg mcm tu dgn dia,
aku mmg manja gila.. sebab aku manja dgn dia sorang.
biar dia tahu perangai sebenar aku.
daripada aku hipokrit.
sama la dia,
dia tak pernah sekali2 tipu aku.
sebab tu, bila aku gaduh dgn dia
aku fikir balik..
tak sayang ke lepaskan dia?
minta dkt Allah, siap doa bgai nak dia
tak jadi sia2 ke semua tu bile da xde ape2 dgn org yg kite mmg sayang?




dia malas kott nak dgr aku ckp cam ala2 org yg punya cinta utuh nie kan..
dia mampu buat muka then kata.
untungla sweet.

aku kata la,
sape tak untung dpt org yg betul2 sayangkan kite. hehehe aku gelak.




#LoveHIM





Tiada ulasan:

Catat Ulasan