i love you~我愛你~당신을 사랑~私はあなたを愛して^^
Mohammad Ridzwan Bin Thaha




Norazrinah Amir [rina]. Student of International Islamic College. Dip. in accounting.Alhamdulilah, da gred da pun.Insyahallah, Future Husband Mohammad Ridzwan Bin Thaha. May Allah protect our relationship. Stay strong, always understand each other.

Ya Allah , Thanks for the gift of my life today .
Today is the best of my life ! alhamdulillah.

Ahad, 24 Ogos 2014

Jumpe Bakal Mertua

Assalamualaikum wbt,
alhamdulillah, akhirnya aku berjaya merajinkan diri nak update blog yg sekian lama tidak terusik dan sekian lama hampir berdebu hehehe
just nak share, something yg begitu penting dan buat aku tak pernah lupa dengan ape yg terjadi dgn aku.
so, memandangkan aku nie First time bercinta dan first time jumpe family org yg tersayang bgi aku itu adalah pengalaman yg sgt bermakna dan cukup mengembirakan.

Bgi aku, klau da betul2 sayang, cinta dan niat tu pun mmg betul nak kahwin dgn pasangan yg da setia dgn kite, tak salah klau jumpe keluarga dia dan berkenalan dgn keluarga dia.
sebab da kahwin nanti, kite da saling kenal mengenali kan ^^
sebaliknya juga begitu, klau dia bgi kite jumpe family dia, so bermakna dia mmg serius dgn kite awwwhh so sweet you sayang ^^

dan saya gembira dpt jumpe keluarga dia.




jadikan ... wahh cakap mcm xde masalah je jumpe family kesayangan,
cam okay je?
cam tak takut je dia nie?
hahaha sape kata??????
meh sini nak cerita
alalalalalalala ~ malunye kiteeee niee
camnie
before raya,
dia da ckp ~ " raya nanti dtg umah wan,jumpe makbapak wan"
so, kite pun jawab "okay^^"
ahh tu tak rasa nervous lagi ~
berlagak cool je haha.



so,tiba la hari raya ~
tak rasa nervous lagi tu ~
ahh bile tiba masa nye tu.
Allah je la tahu ~
nak terkucil, nak terberon, nak ter"sume" ade
yela nervous kott ahh baru kau tahu ape erti gementar ~ ohh cenggitu rupanya.
maklum la jumpe bakal mertua kan .


semalam ~ malaman aku duk fikir,
macam2 hal plk aku duk fikir
nak cakap ape eh?
nak jawab ape eyh?
nanti diorang tanya ape eh?
eermmm makbapak dia okay ke?
ermm alaaaaaaa takutttttnyeeee
rileks rina ~ rileks ~
bykkkkk la rileks kan -.-


da mmg gementar da nie...
then,
tiba la hari yg dinanti2 kan..
nak fikir pkai baju ape la,
tgk muka kat cermin byk kali la~ ntah ape ape ntah -.-

tapi, nmpk comel jee. haha kbaii



so, rasa nervous bercampur excited tu lgi la jadi ape -.-
dia plk, sibuk kacau org -.-
kata lagi 3 minit nak smpai la
jap lagi nak smpai ..
aku da cuakk da ..
tak bole bla, dia cakap lagi 15 minit , so aku bole la lagi rileks kejap tgk2 tak smpai 15 saat aku rasa ya. dan smpai depan rumah dia tak rasa nak mati time tu?!! dia mmg saja cari hal -.-"

so, dgn sopan santun nya masuk la rumah keluarga kesayangan kite nie .
first, jumpe kak ngah  dia lepas tu mak dia ayah dia abg ipar dia
well, mcm yg bermain di minda ~ soalan yg di utarakan sama sekali ~ taraaaaaaa
aku cool je jawab acececehh dlm hati arghhhhhhhhh!!! puhhh selamat2 ^^
family dia baik sgtt ^^
sedikit demi sedikit rasa nervous tu hilang.
Alhamdlillah, i'm okay dgn family dia ^^
insyahALLAH hubungan kami di restui kan ^^



yang nie mak dia, comel sgtt ^^
suka tgk gamba nie, sbb wan tu comel nyeeee kat situ alahai ~ meltingnyee saya

yang nie plk ayah dia,
ayah dia baik^^
hehehehe
ntah mana aku curi gamba nie dari dia.
seriously, gembira dapat jumpe parents dia..
siap peluk2 lagi dgn mak dia wahhh sukanyeeee
nanti da kawen buat anak byk2, bgi meriah umah tu yerr hehe ^^
InsyahALLAH,
Klau ade jodoh tak kemana kan
sayang dan cinta Mohammad Ridzwan bin Thaha nie sorang !! ^^

so,
da balik dari rumah dia..
amboii aku kemain excited cerita kat mak bapak aku plk ..
diorang happy je dgr^^
lagi pun, parents kite mmg syg dan suka sgt dkt menantu diorang nie -.- kan ~
kekadang aku smpai diabaikan ~ tak adil
alaaaa kesahhhh mak nokk
pi la sayang dia ~ pi la ~



then, cerita kat housemate aku
blablablablabla ~
blabalblabla ~
hahah EXCITED juga diorang dgr
ape lagi aku yg mmg EXCITED nokk cerita pasal benda yg paling Happy ,, so,aku mmg cerita kat sume hahaha baii


okay tu je.. hehe bai


I Love you more Mohammad Ridzwan bin Thaha
Rinah cinta Ridzwan.


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan